dimecres, 31 de desembre del 2014

TRAICIÓN- Scott Westerfeld

Juro solemnament que en porto una de cap

Ahir mateix em vaig acabar el llibre Traicicón, és un llibre futurista, al principi semblant a Delirium però a mesura que avança la història es va fent a la seva manera transformant-se en un llibre totalment diferent i fresc, ple d'aventures i amors. 

La història comença plantejant un món nou, amb la població separada per els perfectes i els imperfectes , la protagonista la Tally desitja profundament que l'operin i transformar-se en una perfecta...però fa una nova amiga; la Shai i tot aquest somni desapareix... després de la "traición", una  "traición" no  planejada, una "traición" a "traición" mai millor dit!! ara que hi penso el títol està molt ben escollit! hahahah
La Tally, durant tot el llibre pateix una maduració i una comprensió per la gent del fum (del humo) que la portarà a fer tot allò que odiava...

El final és bastant impactant, perquè, si que acabarà com ella volia acabar, però no amb les mateixes circunstàncies que ella volia acabar, no sé si m'explico.. crec que no, meh...

NOMÉS LLEGIU EL LLIBRE! ÉS NECESSARI! 

aquest llibre és el primer de la trilogia.. tinc pensat llegir-la aquest any vinent.

Ah, una altre cosa en aquest llibre hi surt un noi, en David, pot semblar molt macu però vigileu... és que m'han fet spoiler.. :C 

Ah, BON NADAL ! (atrassat) BON ANY NOU (just) i BONS REIS (propers)


malifeta feta 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada