dimecres, 25 de juny del 2014

Harry Potter- J.K.Rowling

Per fi.. arriba el moment més esperat.... la ressenya de HARRY POTTER!!!!.
Aquest llibre em va cambiar la vida, és tan increïble ple de màgia i aventures... 

La sinopsis 


Harry Potter és orfe, fill de Lily i James Potter, viu  a casa dels seus uncles -Vernon i Petúnia Durlsey, i amb el seu cosú Dudley- que el maltracten fins a nivells perillosos, però la seva vida és veu millorada gràcies a l'arribada de la seva carta de Hogwarts!, l'escola de màgia i brixeria més bona de món. 
Al primer dia, -al tren- de seguida ja es fa amic d'en Ron Weasley i més endevant de l'Hermione Granger.
En Harry acaba a la casa de Gryffindor igual que els seus dos amics. 
Al primer llibre en Harry, en Ron, i l'Hermione lluiten per aconseguir la pedra filosofal perquè no caigui en males mans. 

Els personatges : ( el trio d'or) 

Harry Potter: orfe de pare i mare, gràcies a Lord Voldemort.
A Hogwarts el van posar a Gryffindor. Té gran abilitat per la defensa contra les forces del mal i per jugar a Quidditch. 




Hermione Granger : és una filla de muggles molt brillant que va estar a punt d'entrar a Ravenclaw. Sovint és insultada per els Slytherins per el seu origen no mag. És la millor amiga d'en Harry.




Ron Weasley: És el sisè de la familia Weasley, pertany a Gryffindor igual que tots els seus germans. Sovint és insultat per el Draco Malfoy per el seu origen humil. És el millor amic d'en Harry.
 




( el trio d'or)





El que simboliza per a mi: 
Harry Potter és el meu tot, per molt que llegeixi tots els llibres possibles i pertanyi a tots els fandoms possibles sempre retornare a Harry Potter. 
Va ser el meu origen, i serà la meva fi. 
Al meu vocabulari sempre hi serà "muggle" com a insult, la millor referència de persona Albus Dumbeldore, el millor símbol, el de les reliquies de la mort etc...
En fi Harry Potter, la millor saga que hi ha.


La meva casa:
Quan llegia el primer llibre sempre vaig pensar que m'agradaria estar a Gryffindor però  a mesura que vaig acabar la saga vaig compendre que seria una Ravenclaw molt millor. 
A part de pensar que seria una gran Ravenclaw vaig fer uns quants nombrosos test , entre els quals el de www.pottermore.com, i tots, TOTS em van sortir Ravenclaw, és a dir que... RAVENCLAW AL PODER!! 

sobre la meva casa: 

la seva relíquia més preuada és: 

La diadema de Ravenclaw, una espècie de corona que enforteix la saviesa de qui l'usa, Aquesta va ser robada per la filla de la fundadora, l'Helena Ravenclaw, que pretenia ser més intel·ligent que la seva mare. No obstant això, l'Helena va morir assassinada pel Baró Sagnant que era el seu futur espòs, abans que ella s'escapés en un bosc d'Albània, la va matar i després es va convertir en el fantasma de Slytherin, després de penedir-se de l'assassinat de la seva estimada, i haver-se matat ell mateix. 

la sala comuna és situa a una Torre que es troba a l'ala oest del castell de Hogwarts. És una de les tres torres més altes del castell. Per a accedir-hi, cal tocar un pom amb forma d'àguila i respondre a la pregunta. Si no és resposta correctament, cal esperar que algú ho assoleixi per a entrar. La sala comuna és espaiosa i airejada, té taules, cadires i prestatges amb llibres. Posseeix finestres amb forma d'arcs i una espectacular vista de les muntanyes que envolten Hogwarts.


el seu escut és aquest:


 
el seu lema és:
 



Les meves frases preferides de Harry Potter: 

"La felicitat es pot trobar als moments més foscos només cal recordar-se d'encendre el llum" - Aquesta frase la diu Albus Dumbledore al 3r llibre


"Em descloc a la cloenda"- La diu la papallona daurada a l'últim llibre. 

"Lily, després de tot aquest temps? -Sempre" - Conversa entre en Dumbledore i l'Snape a l'útlim llibre. 


Els meus encanteris preferits

l'encanteri dels patrons; serveix per convocar un patró que alimenti a un Dementor perquè no s'alimenti de tu. El meu patronus seria un llop- gos 

el lumos maxima: que serveix per fer llum 

i un ofensiu que trio és el crucio: que serveix per provocar dolor


Bé això és tot readers :3 voteu la seguent ressenya! 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada