dimecres, 15 de gener del 2014

saga Hush Hush- Becca Fitzpatrick.

Hola! durant aquests dies que no he escrit res m'he estat llegint la saga Hush Hush i tinc de dir que és una gran saga! de fet m'ha encantat, la protagonista; la Nora s'endinsa en un món ple de nefilims, arcàngels,àngels caiguts i tot ple d'éssers místics! I hi ha un noi ;en Patch...  Un àngel caigut que s'enamora d'una mortal... La Nora! (s'ha de dir que en Patch es increïble! ) 
No m'agrada fer Spoilers, a més és una saga... Així que ho deixo aqui.... muahahahhahahha!  
(Per cert m'he llegit Forggoten! es bastant bo.. tot hi que li falta alguna cosa, ja faré el comentari) 

2 comentaris:

  1. A mi també em va encantar la saga de Hush hush, és molt addictiva, i encara em vaig quedar amb ganes de llegir-ne més. Sens dubte, per mi el millor és en Patch jajaja, és tan perfecte i tan romàntic que és impossible no enamorar-se d'ell eh? Igual que l'Scott :P Gràcies a tu vaig descobrir aquesta saga, i t'ho agraixo molt:3
    Per cert el blog està molt bé^^

    ResponElimina