divendres, 11 de setembre del 2015

Wattpadd

He acabat de rellegir Thg i la veritat és que m'ha impactat més que l'altre cop(és a dir fa uns 3 anys).  Crec que és perquè he crescut,madurat...
En fi, m'ha impactat tant que no he pogut dormir hi he hagut de escriure un fanfic a wattpadd(si, sóc rara).
M'agradaria que miresiu a veure què tal és (@Vianastark)

Thg m'ha impactat tant (altre cop)  que ha passat per sobre de divergent (crec que anteriorment va guanyar divergent perquè no era plenament concient del que arribava a dir Els Jocs de la Fam, definitivament són un dels millors llibres que he llegit)

Bé això és tot!

2 comentaris:

  1. Hola! Acabo d'arribar al teu bloc, i la veritat és que m'agrada molt! Tens una nova seguidora! Per cert jo també tinc un bloc (www.joanasbooks.blogspot.com) i amb la Tecla del bloc Perduda entre pàgines (www.perdudaentrepagines.blogspot.com) hem organitzat un sorteig que potser t'interessa!

    ResponElimina