divendres, 9 de maig del 2014

Allà on el arbres canten- Laura Gallego

La veritiat mai havia fet una ressenya d'aquest llibre, tot hi que és el meu llibre individual preferit. Com tots sabeu el nom "Viana d'Empúries" ve precisament d'aquest fantàstic lllibre de la Laura Gallego. 
Tot começa a l' Edat mitjana (cosa que m'encanta és una de les meves situacions preferides ) 
La Viana va amb el seu pare al palau del rei per celebrar el solstici d'hivern... Però un convidat inesperat interromp la sala enunciant una notícia horrible, Nòrtia aviat seria atacada perls Bàrbars del nord... 
La notcícia no va causar cap mena d'afecte el contrari s'en van riure. " Els Bàrbars mai han atacat en ple hivern" argumentaven els peixos grossos... Potser mai havien atacat a l'hivern però alguna cosa cambiaria... I no només al regne. 

El llibre em va encantar, sobretot per l'evolució que fa la Viana al llarg de tot el llibre, no és només l'evolució física (que veureu al llibre) sinò la que fa interiorment. 

Aquest llibre és tan addictiu que me'l vaig llegir en un dia! i em va deixar ressaca literària (cosa que nomès em passa amb els millors llibres) me'l vaig tornar a llegir per acabar de "acceptar-lo" per poder començar-ne un altre!  Aquest llibre no et deixa indiferent de cap de les maneres!  

Puntuació? Un 9/10 

Comentaris a baix! 


Viana d'Empúries! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada