dimecres, 30 d’abril del 2014

PELI DIVERGENT

Avui  he vist la peli de Divergent i tinc de dir que és PERFECTA!! exepte perqué no surt l'Uriah però en fi..
EN THEO JAMES ÉS PERFECTE COM A QUATRE!! HOT HOT I MÉS HOOOT! 
LA peli és bastant fiel el llibre! cosa fantàstica!
HI ha bastantes frases del llibre també! 
La Chris trobo que està perfectament interpretada! m'encanta aquesta noia!! 
Francament, (seré franca un moment, m'ha sortit algun test que podria ser-ho tot-hi que sempre seré Intrepida i erudita) quan va sortir en Quatre a escena vaig cridar "omg és en quatre" tothom em va mirar però és igual!! Pèls de punta cada vegada que sortia!! PER L?ÀNGEL! 
Us deixo la meva foto preferida (que la tinc al face de portada! ) 
THEO JAMES ( 4) EL MEU AMOR PLATÒNIC!  (L'he posat gran e.e perqué l'admireu bé! )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada