dijous, 10 de setembre del 2015

Requiem- Lauren Oliver

Requiem és el tercer llibre de la trilogia de Delirium, al meu parer és un dels millors llibres de la trilogia. M'ha agradat molt sobretot el final i la reflexió que fa la Lena

Requiem reprèn l'historia després de l'atac terrorista als curats. Després la Lena torna amb tots els altres al bosc, i hi torna també amb un nou noi, en Julian.

Amb els altres incurats sembla que la protagonista pren una relació amb en Julian però l'aparició de l'Alex li capgira tots els sentiments. És convenç de que no sent res per ell, però és obvi que si.

Durant gran part de l'historia es dediquen a preparar atacs contra el govern i enmig de tot aquest batibull l'Alex aconsegueixen aclarar els seus sentiments però,fuig
fuig. Deixant tot darrera a una nova noia que va arribar ferida i a ella.

A portland la Hana es casa amb el fill de l'alcalde, però ell amaga un gran secret. Naturalment la Hana ho descobreix però amb el risc de perdre la vida.

La Lena i els seus planegen entrar a Portland i ho fan. La Lena va a buscar la seva tia i cosines, però per la seva sorpresa se les troba a la zona més pobre ja que ara són unes renegades ja que la Lena va fugir. Quan va a buscar a la seva família es troba el barri en flames, la Lena s'afanya a trobar la casa nova, la veu tota escupint foc, entra al soterrani i troba a la seva cosina amagada, aconsegueix que surti.

Abans de tot això però, la Lena va a buscar la Hana però abans els guardaespatlles l'agafen ja que veuen que és una rebel, la porten a casa de la Hana, elles dos parlen i li diu on és la seva família. La Lena li diu que planegen volar pels aires la casa de l'alcalde,acte seguit s'envà.

La Hana fa que el fill de l'alcalde -que ara és alcalde- es quedi a la casa mentre ella s'envà.

Al final la Lena i la seva cosina van a enderrocar la muralla de nova construcció que duu a terme al Gobern per comvatre els rebels, però no dura ni quatre dies.

A Portland la Lena també torna a trobar l'Alex.

Finalment la Lena diu una frase que m'agrada molt: "Aquells que salten poden caure però també poden volar. És l'hora de saltar "

Només em queda l'opinió personal:
La veritat és que m'ha agradat molt el llibre i no m'ho pensava ja que els últim llibres mai m'agraden tant com els primers, però aquest m'ha encantat.
Recomano molt llegir aquesta trilogia, tots els llibres de la Lauren Oliver recomano.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada