diumenge, 26 de gener del 2014

Divergent-Veronica Roth

Divergent és una trilogia (però Allegiant encara no ha sortit aqui a Catalunya). La veritat és genial, m'ha encantat (d'acord tots els llibres nous que em llegeixo dic que m'han encantat, però aquest és fantàstic). 
La protagonista es diu Tris, de fet el seu nóm és Batrice Prior però al cambiar-se de facció (la ciutat de Chicago està dividida en faccions, Honestadat,Abnegació,Intrepidesa,Amistat i Erudició ) ...
No vull explicar més coses del llibre en si... perquè veig a venir que diré alguns (molts spoilers), com per exemple en Will...no dic res, no dic res. 
Maleeixo a l'autora per fer això a alguns dels meus personatges preferits! pobres... *SPOILER* Will, els Prior, Uriah, Tris (gràcies persona "x" per fer-me Spoiler sobre la mort de l'Uriah i la Tris, gràcies de tot cor (corre si no vols morir) ) 

Diuen que Allegiant és de molt plorar (Suposo que ja sé perquè, gràcies de nou persona "x"), estic SÚPER impacient per llegir el llibre, i veure la pel·lícula que faran de Divergent! (naturalment) 

sobre la peli aquest són els actors principals:
Shai:Tris Prior 



Theo James: Tobias Eaton (ÉS MEU I NOMÉS MEU, queda entès Anna? )


Personalment crec que estan bastant bé els actors com els seus personatges, aqui teniu un Stil de la peli ;) 

Bé això és tot



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada