dimarts, 11 de febrer del 2014

Percy Jackson- Rick Riordan

Percy Jackson és una saga que està bastant bé... Segons el meu parer no supera ni de bon tros a Divergent, però... no està malament...
M'ha agradat molt la relació amb la mitologia que té la saga! (gràcies això he obtingut un xic més de coneixements)
El protagonisa,Percy Jackson, és un semidéu, o sigui, fill d'un déu i un/una mortal. Ell concretament és fill de Neptú i una mortal.
La veritat no sé que més dir d'aquesta saga... Passen moltes aventures i hi ha alguna mort bastant dolorosa (*SPOILER* com la de una caçadora d' Artemisa).
La saga m'està agradant però trobo que li falta un no-sé-què.
Han fet les pel·lícules del primer i segon llibre però no els he vist...
Les aventures dels diferents llibres giren entorn d'una aventura central, no m'agrada donar detalls per si algú s'ho vol llegir... 
________________________________________________________________________

Canvio completament el tema... ALGÚ S'HA LLEGIT LLEIAL? (en anglès Allergiant) 
A mi desgraciadament em van fer alguns spoilers..*spoiler* com la maleïda mort de la Tris...
Perquè món cruel?! PERQUÈ?!?!?!??! 
Tinc unes ganes boges de llegir-lo.... D: 

________________________________________________________________
NOU CANVI DE TEMA :D
estic esperant ANSIOSAMENT Les rondalles del Bard Gallard de J.K.Rowling...
PERQUÈ LLIBRERIA "X" (abacus e.e), PERQUÈ NO T'ARRIBA EL MALEÏT LLIBRE?!?!?!
Tinc moooolteees ganes de llegir-lo! EL-NECESSITO!! u.u i no arriba... D': 

Viana d'Empúries L'arquera d'aigua (?) 

PD: mm.. arquera d'aigua esta bé? o és millor arquera a seques? 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada