dimecres, 30 de juliol del 2014

EL Hobbit- Tolkien

Bé, després d'estar uns quinze dies de colònies, que ha estat genial per cert, he tornat a casa i puc tornar a la meva lectura habitual i escriure al meu blog, però també és estiu o sigui que podré anar a la platja, piscina, quedar més amb els amics i passejar-me molt pel poble !! perquè un dels meus monitors de la setmana de còlonies pasada vindra uns dies a Castelló i Empuriabrava per tan.. a veure si el veig! 
En acabat aquest petit resum del que  m'ha passat hauria de fer el comentari del Hobbit, però abans vull preguntar si heu vist "Bajo la misma estrella" , jo encara no entre que m'he passat quinze dies fora i tembé  vaig fer un viatge abans... no he parat per casa, per tan no hi he pogut anar... en fi.. la meva pregunta és... Està bé? 

Ara si que parlaré del Hobbit... 
El Hobbit  és un dels mítics llibres escrit per el famós escriptor del "Senyor dels Anells" i natrualment aqeust llibre gira entron d'uns personatges fantàstics que també estan relacionats amb els que apareixen a la saga abans mencionada... 
Tot comença amb la història de Bilbo Bolsón que el ve a buscar el mag Gandalf per dur a terme una aventura per anar a buscar un tresor dels nans, però estar resguardat per el drac Smug, al principi el nostre hobbit s'hi negava però va acabar cedint i va anar amb els nostres amics nans a buscar l'antic tresor dels nans amb un grup de nans... bastant importants... 
El nostre petit amic tindrà de dur  terme grans proeses i en acabat aquesta gran aventura entrarà un hobbit diferent per la porta de casa seva... 

(la portada del llibre)

El llibre en si em va agradar bastant i trobo que la pel.licula està també molt ben adeptada i encara falta la última part que sortirà aviat... Tot hi aixì trobo que en algunes parts es fa una mica pesat però val la pena continuar la lectura. 


2 comentaris:

  1. Jo m'he llegit el llibre i la peli l'he mirat i és cert que està molt bé i el senyor dels anells tmb mola molt. Sobre bajo la misma estrella el llibre està bé si tagraden els llibres nyonyos i de plorar encara que a mi m'agraden més els de fantasia

    ResponElimina